19 August, 2008

Καλά αυτός ο Στραβελάκης γιατί δεν παίζει σε σαπουνόπερα;

Από όλο το θίασο των ειδήσεων του Μέγκα, που παρακολουθώ μαζοχιστικά από το ίντερνετ, στην κορυφή των πρωταγωνιστών του δράματος βάζω τον κ. Στραβελάκη. Ανοιγοκλείνει τα μάτια με συχνότητα 15 φορές το δευτερόλεπτο, γνέφει το κεφάλι πιο συχνά από ινδό με νευρικό τικ, διακόπτει αγενέστατα όποτε του τη βαρέσει συναδέλφους και προσκεκλημένους και το κερασάκι είναι ότι ανά τακτά διαστήματα διαλέγει να βάλει το δικό του επίλογο στις ειδήσεις που υποτίθεται πρέπει να παρουσιάζει ουδέτερα και αντικειμενικά από τη μεριά του παρατηρητή, αναλόγως τα κέφια της ημέρας. Σήμερα πχ τον άκουσα να βάζει τον επίλογο και να βγάζει τα δικά του αυθαίρετα συμπεράσματα σε μία είδηση για ένα βρέφος που γεννήθηκε στο Ισραήλ και πέθανε αμμέσως μετά τη γέννα.  Είμαι σίγουρος ότι όταν θα ήταν μικρός στο σχολείο θα τελείωνε την έκθεση με την επανάληψη του θέματος. ...."έτσι λοιπόν πέρασα τις διακοπές μου αυτό το καλοκαίρι".

Ο Κλουζώ της ενημέρωσης.

4 comments:

SOLON said...

Το ερώτημα είναι γιατί βλέπουμε ειδήσεις MEGA και γενικά ελληνική τηλεόραση. Το έχω σκεφτεί πολύ και δεν έχω καταλήξει σε συμπέρασμα. Σε μερικές μέρες πάω Ελλάδα και μάλλον θα βλέπω μόνο CNN και BBC.

Γιάννης Καραμήτρος said...

Φίλε μου,

Ο τραγικός Στραβελάκης έμενε από κάτω μου για πολλά χρόνια. Τον έχω συναντήσει πολλές φορές εκτός σπιτιού και είναι ανθρωπάκι.

Αν θες μία συμβουλή:
Μην ασχολείσαι με αυτόν.

ManBlogg said...

Γιάννη (και Solon κατ'επέκταση), δεν έχω καμμιά ιδιαίτερη λόξα να ασχολούμε με τον Στραβελάκη. Μερικές φορές απλά θεωρώ τόσο γελοία αυτά που βλέπω και ακούω που την "πληρώνει" το μπλογκ μου ;)

Γιάννης Καραμήτρος said...

"Από όλο το θίασο των ειδήσεων του Μέγκα, που παρακολουθώ μαζοχιστικά από το ίντερνετ"

Τώρα που το ξαναδιάβασα είναι πολύ πετυχήμενο και το "θίσος των ειδήσεων" και το "παρακολουθώ μαζοχιστικά".

Κρίμα μετακόμισε ο καραγκιόζης ο στραβελάκης και δεν μπορώ να του το δείξω :(